رئال وایادولید 0-2 رئال مادرید؛ پایان 2022 با دبل بنزما

مرجع خبری رئال مادرید : فصل عجیبی که فیفا برای تیم های باشگاهی درست کرده باعث شده تا شرایط کاملا غیرمنتظره باشد. تیم هایی نظیر رئال مادرید که بازیکنان زیادی در جام جهانی داشتند، عملا با یک شرایط عجیب مواجه هستند. بازییکنان حاضر در جام جهانی چه از نظر بدنی چه از نظر ذهنی شرایط آشفته ای دارند. تعطیلی یک ماه و نیمه مسابقات باعث شده بود تا شروع دوباره کار سختی باشد.

مرجع خبری رئال مادرید : فصل عجیبی که فیفا برای تیم های باشگاهی درست کرده باعث شده تا شرایط کاملا غیرمنتظره باشد.

تیم هایی نظیر رئال مادرید که بازیکنان زیادی در جام جهانی داشتند، عملا با یک شرایط عجیب مواجه هستند. بازییکنان حاضر در جام جهانی چه از نظر بدنی چه از نظر ذهنی شرایط آشفته ای دارند. تعطیلی یک ماه و نیمه مسابقات باعث شده بود تا شروع دوباره کار سختی باشد. آنچلوتی هم به خوبی از سختی شرایط خبر داشت و به همین خاطر تصمیم گرفت که بازیکنانی نظیر رودریگو، کاماوینگا و وینیسیوس با وجود تمرینات اندکشان در مقابل وایادولید حضور داشته باشند.

بازی در نیمه اول میان رئال مادرید و وایادولید پایاپای بود. تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو یک بازی رسمی دیگر هم در کوپا انجام داده بود و بازیکنان کمتری در جام جهانی داشت و به همین خاطر به مراتب آماده تر از رئال بود. شرایط پیچیده این فصل باعث شد تا رئال در نیمه دوم از نظر بدنی کم بیاورد و خطر از دست رفتن امتیاز به صورت جدی حس شود اما اشتباه فاحش خاوی سانچز محصول آکادمی رئال مادرید  که به رئال هند پنالتی داد، روند بازی را عوض کرد. بنزما هم این پنالتی را گل کرد و هم روی حرکت کاماوینگا گلی دیگر را زد و دبل کرد تا نشان بدهد که در شروع دوباره فصل انگیزه بالایی دارد. البته کریم در نیمه اول یک موقعیت عالی با گلزنی در موقعیت دروازه خالی را از دست داده بود.

به هر صورت رئال در اخرین بازی خود در سال 2022 پیروزی شیرینی را کسب کرد و حالا باید آماده ماه ژانویه شود، ماهی که در سالهای اخیر همواره برای رئال سخت بوده است و تکلیف تورنمنت هایی نظیر کوپا، لالیگا و سوپرجام اسپانیا در آن تعیین خواهد شد.

رئال وایادولید کریم بنزما

نظرات

captcha